מה כוללת ההופעה בגוגל MAPS ?
הופעה בחיפוש – קידום לראש הרשומות לפי מילות מפתח רלוונטיות.
חשיפה לאלפי לקוחות פוטנציאלים
חשיפה פוטנציאלית לאלפי לקוחות: נהגים, אופניים, אוטובוסים ולאלו שיושבים בבית במשרד, בקיצור לכולם!
(תלוי בתקציב ובמיקום הגיאוגרפי).
סינון לפי קהלי יעד
אפשרות מיטוב הפרסום לפי קהלים מוגדרים: גילאים, מין, איזור ופרמטרים נוספים שיציגו את הפרסום לקהל הרלוונטי.
- היתרונות של קמפיין בגוגל MAPS:
- 1. משיגים יותר ניווטים של לקוחות לעסק שלכם.
- 2. מקבלים יותר שיחות לבית העסק.
- 3. מידע מלא על בית העסק במקום אחד שעות פעילות, אתר, כתובת, ביקורות ותמונות.
נוכחות במפה – לקוחות מפרסמים מופיעים בצורת ריבוע בשונה משאר המיקומים.
שלבי ההקמה של הקמפיין בגוגל מפות
הקמת חשבון GOOGLE ADS
פתיחת חשבון GOOGLE ADS / מקום בית העסק / חיבורו לדף נחיתה.בחירת 3-5 מילות מפתח רלוונטיות להגעה לתוצאות מקסימליות.
הקמת קמפיין רספונסיבי
קמפיין המשולב מכל האפשרויות ש GOOGLE KEYWORDS מציעים מביא תוצאות מקסימליות.
אופטימיזציה לקמפיין
לאחר שצברנו נתונים אנחנו מבצעים אופטימיזציה לקמפיין (משפרים את הקמפיין על סמך הנתונים הקיימים).
החבילות של גוגל מפות
Map++
עד 100 פעולות בחודש!-
הקלקות על המודעה.
-
לחצן חיוג לבית העסק.
-
לחצן ניווט לעסק.
Map+++
עד 150 פעולות בחודש!-
הקלקות על המודעה.
-
לחצן חיוג לבית העסק.
-
לחצן ניווט לעסק.